Tu.

Faltas-me tu que és Vida e Felicidade.
Que és O Amor

Posted by
Francesca
at
17:46
5
Comentários


Posted by
Francesca
at
13:38
3
Comentários
Posted by
Francesca
at
16:41
4
Comentários
Posted by
Francesca
at
17:20
8
Comentários
Posted by
Francesca
at
20:09
4
Comentários
Posted by
Francesca
at
18:06
12
Comentários
Posted by
Francesca
at
12:36
4
Comentários
O texto que vou publicar em seguida foi-me escrito por alguém com uma importância inquestionável na minha vida. É um texto que adoro mesmo que tenha partes não tão agradáveis. A sua veracidade é incontestável talvez por isso me diga tanto como diz.
Posted by
Francesca
at
19:53
5
Comentários
Posted by
Francesca
at
15:35
8
Comentários
"Want to tell you "I love you" cause I really do. Want to give you the answers if you ask me to. Want to leave your door for the last time, want to leave the floor for the first time. Leave the girls, leave it all behind... trust your dreams, your thoughts it's a matter of time.Run right, run left, just don't look back... Take this trip as your first step. Because the tears that we waste only make us blow...everything is perfect from here. and you know I need you there. "
"You said "- I want to die for you"... You cry and I'm repeating all the stories again. You're stading there for so long and it's so hard, that I finally found, it's heaven in your eyes. Innocence? Why? Why we survive? It's you, and your three million ways to make noise (to make me smile) You really don't know, you really don't see, you really have got a light, I'll found you..."
Letras 645 e Nice and sweet dos The Gift
Posted by
Francesca
at
15:18
0
Comentários

"Quando te observo, ao longe, percebo (ainda) mais o quanto te amo. O que és para mim. Por dentro. Em tudo o que sou."
- 27-10-06
Posted by
Francesca
at
11:46
8
Comentários
Posted by
Francesca
at
14:53
8
Comentários
Posted by
Francesca
at
15:32
3
Comentários
Posted by
Francesca
at
14:41
4
Comentários

Posted by
Francesca
at
18:38
9
Comentários
Posted by
Francesca
at
00:25
8
Comentários
"A tua verdade é tão frágil...parece que é fantasma.
As omissões são mais imperiais.
Cadências.
Mentiras mutantes."
- P.F
Posted by
Francesca
at
16:12
7
Comentários
Posted by
Francesca
at
23:58
6
Comentários
Posted by
Francesca
at
03:00
7
Comentários
Posted by
Francesca
at
14:14
7
Comentários