quinta-feira, fevereiro 10, 2005

I will get you
I want you over my power
I will make you feel extremely possessed
I will be your guide
I will be your lover
I will make you bend
You will submit to me!

Lover, slave, lady...my Love
You´ll be all i need
and i will make you feel complete
laying down on your knees

Slavery, Luxury, Lust and Domination
Sex... Love... !!!

I will spank you
I will order you
I will fuck you

You´ll feel me on your deepest skin
You´ll feel me on your heart
You´ll feel me on your soul

You´ll give me all i want
You´ll be all i need
You´ll be mine ... Forever!

My slave...
My Love...
My Everything!

From your Mistress
From your Love

------------------------------------
(a pedido... ehehehe) @Alexandra - aka- Madrinha má da Cacau

5 comentários:

Anónimo disse...

É pá, deixo já aqui as algemas, as correias e o chicote, para além de outros objectos "interessantes" ;)
Já agora tb uma corda para se passar (ou começar com) ao Bondage.

Eheheh...

Beijokas,

Sandra
(http://www.void.weblog.com.pt)

Francesca disse...
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.
Francesca disse...

Lol Sandra querida :)

Eu adoro este poema. Obrigada Madinha!!**

Francesca disse...
Este comentário foi removido por um gestor do blogue.
Anónimo disse...

Eheheh, Cacau...

Deixo-te uma beijoka... sem contextos de Domínio ou submissão... sem Senhor (Pai ou Irmão) ou sem escravo... sem Dominador ou submisso... deixo, tão só, um beijo.

Sandra
(http://www.void.weblog.com.pt)